MKB middenMKB midden

Lezing 'Marketingstrategieën voor de Chinese markt' in Zwolle

15 mei 2012 - Zwolle
Lezing 'Marketingstrategieën voor de Chinese markt' in Zwolle

Op dinsdag 15 mei organiseert Windesheim een lezing met als thema: Marketingstrategieën voor de Chinese markt.

Programma
16.00 uur, ontvangst met koffie
16.30 uur, aanvang lezing
19.00 uur, afsluiting
Aansluitend aan de lezing gelegenheid om na te praten en een broodje te nuttigen.

Locatie: In het Auditorium van het entreegebouw van Windesheim, Campus 2-6, 8017 CA Zwolle

Aanmelden
Deelname is gratis. U kunt de lezing bijwonen door het aanmeldingsformulier in te vullen. Na aanmelding krijgt u per mail een bevestiging van uw aanmelding.

Meer informatie
Voor meer informatie of vragen kunt u een e-mail sturen naar: mj.krouwel@windesheim.nl

Windesheim en zakendoen in China
Windesheim organiseert deze lezing in samenwerking met PriceWaterhouseCoopers en de Hong Kong Kamer van Koophandel Nederland. Windesheim is een van de initiatiefnemers van de 'China-Desk'. Dit regionale platform wil internationale expertise voor het voetlicht brengen. Windesheim biedt aan zijn studenten al een aantal jaren de minor Zakendoen in China aan en heeft nauwe contacten met de CTBT University in Chongqing.

Marketingstrategieën voor de Chinese markt
Willem Burgers gaat in zijn lezing in op de vraag hoe ondernemers succesvol kunnen opereren op de sterk concurrerende Chinese markt. Hiervoor is een andere product-, promotie- en merkenstrategie vereist. Burgers schetst een beeld van de huidige markt- ontwikkelingen in China,en geeft een beter inzicht in de de communicatie en de positionering van promotieactiviteiten en merkenstrategieën. Welke concrete mogelijkheden heeft een westerse onderneming om zijn marketing- en management- strategie aan te passen aan de realiteit van de Chinese markt?

Prof.dr. Willem Burgers
Willem Burgers is mede-oprichter van de China Europe International Business School in Shanghai en was van 1995 tot 2010 verbonden aan de CEIBS.
Hij doceerde Industrial marketing in executive programs aan de Columbia University in New York en aan Nyenrode Business University. Burgers is auteur van de bestseller "The Marketing You Never Knew (2004)".

Agenda