Lokaal partners

Een kansrijk ondernemersklimaat in uw gemeente. Dat is waar MKB-Nederland zich voor inzet. Dat doen we niet alleen, maar samen met onze Lokaal Partners. Dat zijn lokale ondernemersverenigingen die met ons een samenwerking zijn aangegaan. Binnen deze samenwerking wordt de know how van MKB-Nederland optimaal gecombineerd met de ervaring en expertise van ondernemers. Wij faciliteren de lokale lobby van onze Lokaal Partners met praktische tools, informatie en onderzoeken. Met deze tools kan uw vereniging nog meer invloed uitoefenen op de gemeente. En wordt de zichtbaarheid van uw vereniging vergroot.

Hoe wordt mijn vereniging Lokaal Partner?
Is uw lokale ondernemerscollectief Lokaal Partner van MKB-Nederland? Bekijk hier het overzicht.
Heeft u als bestuurder van een ondernemersvereniging belangstelling om Lokaal Partner te worden? Stuur ons een e-mail of bel ons op 088-6520026. Onze regiomanager belt zo snel mogelijk terug met meer informatie of voor een afspraak met het bestuur van uw vereniging.

Op deze pagina biedt MKB-Nederland haar lokaal partners informatie aan die van nut is voor de lokale lobby. Met onze tools kan uw vereniging nog meer invloed uitoefenen op de gemeente. En wordt de zichtbaarheid van uw vereniging vergroot.

Brochure
03-07-2017
Gemeenteraadsverkiezingen 2018: Handreiking MKB-Nederland en VNO-NCW
De gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 zijn een goed moment om aandacht te vragen voor samenwerking. In deze notitie schetsen MKB-Nederland en VNO-NCW hun inzet voor de politieke agenda’s van de lokale partijen.
Brieven en commentaren