24-03-2020
Ster, de reclame verkoopmaatschappij van de publieke omroep, biedt reclamezendtijd aan op radio en televisie t.b.v. brancheorganisaties die met hun achterban willen communiceren rondom het coronavirus.
De zendtijd is gratis en wordt ingezet in restzendtijd (zendtijd die overblijft na inzet van commerciële zendtijd). Dit aanbod geldt vanaf heden tot in ieder geval 1 mei.
Aanbod op een rij
- Gratis zendtijd bij Ster op radio en televisie in ieder geval in maart en april (tot een maximum van 100 GRP’s per week)
- Inzet in de reclameblokken op de tv-zenders NPO 1, 2 en/of 3 en/of de Radiozenders NPO 1, 2, 4, 5 en/of 3FM;
- Inzet op basis van restzendtijd waarbij de verwachting en intentie is campagnes ruim uit te plaatsen, maar hiervoor geldt geen garantie;
- Commercials van max. 30 seconden, de brancheorganisatie dient de commercial zelf aan te leveren
- De aanleverspecificaties: www.ster.nl/plannersinformatie/aanleverspecificaties
- Voorwaarden voor gebruik van dit aanbod zijn:
- Geldig voor brancheorganisatie (zonder winstoogmerk) die normaliter nooit op radio en/of tv adverteert;
- De spot moet een duidelijke relatie hebben met de coronacrisis en er mogen geen commerciële producten of diensten in worden aangeprezen;
- De Algemene- en Verkoopvoorwaarden van Ster zijn van toepassing (www.ster.nl/voorwaarden)
Wilt u hier gebruik van maken of heeft u vragen stuur dan een e-mail naar kooij@vnoncw-mkb.nl